Summa sidvisningar

söndag 18 mars 2012

Lördagen...

Jo rå blev barnledig men inte helt problemfritt redan efter 3 ggr,han ringde på morron en o ville att jag skulle lämna barnen han va lite dålig..ja visst kan jag d....lämnade o fick låna busskortet så jag kunde ta alex till hans fotboll sen skulle jag på kalas hosPetra.

Kl 15 ringer han o vill lämna dem kl 16!!!!!!!nähä du tror du inte jag har ett liv eller...tror du jag sitter här å väntar 8 timmar på att ni ska komma tillb....då blev han helt galen så klart o ringde o skulle hota mig om jag inte kom m hans busskort osv.

Sen hade ju antou berättat om (pappa peter)som vi kallat honom just för den sakens skull om han skulle berätta då ringde han å skrek o m d.....vid 17 åkte jag å Alex å hämtade dem i vart fall vill inte ha problem till nästa lörd o nu vet jag inte ens om han kommer komma,han ska ju straffa mig först...men ja vi hämtade o han sa inte så mycket alex var ju med mig.

Så ja den 3e gg han hämtar blev d redan problem...kul

klaaset var jättekul vi åkte tillbaka sen så barnen fick leka lite o de hade jättekul o Badou somnade på 3 röda i vagnen när vi gick till bussen=).

Nu e d tvättstugan sen kl 07 jipppieeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar