Summa sidvisningar

söndag 4 mars 2012

Barnledig lördag......

Jo rå d blev så..10 kom han å hämtade o lämnade 1740,eftersom jag inte vet om han kommer å hämtar varje lörd då han alltid gör som d passar han,idag tex skulle d varit idag han skulle hämta hade han inte kommit..kolla vädret han går inte ut i detta eller regn heller.

kan ju liksom inte säga på fredagen att pappa kommer imorrn,för han gör kanske inte d.
Å igår hade jag inte planerat nåt kommer bli svårt å göra d men ifall han nu inte kommer.jag bakade lite,träffade Diana och gick sen till kista och hem d var fin fint väder igår,inte som idag,vaknade förkyld.

Dem hade haft kul å fick nya mössor för dem som de hade passa de inte pappa minsann...

Ja vi får se om jag kommer våga planera nåt till nästa lörd,vet bara att jag ska på loppisen i kyrkan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar