Summa sidvisningar

onsdag 8 februari 2012

Lilltoss feber...

Ja vab igen men förra v var jag på jobbet heeela v =)

nu e d bara 2 v kvar men nåt jobb tror jag inte vi får,kanske att vi kommer bli extra inringda men d e ju ganska jobbigt d med,jag kan ju fixa en ny praktik eller en ny kurs med måste kolla upp det här nu idagarna så jag vet hur landet ligger. Lördagen som passerade var katastrof....först kalas i Sigtuna 3 timmar o sen till Högdalen till Karin o Alladin d var svin kallt jag var o blev ganska irriterad på vissa personer men allt blev bra sen=)

Tur e väl det eftersom d är valentines på tisdag=)<3<3<3

Kollade på nästan hela filmen steningen av Soroya m.....uuhh kunde inte se hela....d gjorde så ont...så jag slapp fulgråten som så lätt kommer...

ja nu e d snart helg igen badou har feber så imorrn med blir vi hemma ,inga planer för helgen ganska skönt, jo Grace skulle kanske komma hörde jag=)=)=)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar