Summa sidvisningar

söndag 6 februari 2011

Antou 070608

bf fredag-070608-han kom på sitt bf datum=)

På torsd kvällen hade han fest där i magen o hoppade o hade sig...visste inte att d var en han då:-)
la mig vid 23 svårt att somna, vaknade av ett vattensplash vid 23.50 ,hjälp vattnet tänkte jag bara,det gick inte m alex så jag hade inget å jämföra med.

Ringde danderyd dem bad mig avvakta...gjorde det, å värkarna startade vid 01 inte så tätt först men tätare å tätare vattnet gick väl 3 ggr till under denna tid.Ringde igen vid 0230 hon sa att jag kan komma in om jag v ill eee ja klart man vill d.Ringde mamma o pappa som kom ganska fort då var värkarna mycket intensivare..ajajajajajaj

Kom väl in vid 0330 kommer inte riktigt ihåg, fick ctg ...ajajajaj o pusta ut ajajaaj fick lustgas d var nice man flög iväg ett tag:-) lite dimma sen kommer ihåg att jag började krysta vid 06 å hane  född 0619 efter 5 krystar,på den 4e krystningen fick jag kramp i benet (som jag hade massor av under graviditeten)samtidigt som hans huve var på väg ut så d fastnade ju med under krampen.AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ

Sa till Aziz att din jäkla unge dödar mig(på hans språk) =) han skrattar fortf åt d idag...

Antou var så fin då han kom ut,jag såg snoppen o bm frågade Aziz såg hon??? Men jag sa nej o tittade ner o var ju lite ledsen så klart då jag ville ha en tjej.,,men han var så fin=)han tittade på mig så fint o lungt skrek inte förrens efter ett tag,å blinkade å undrade så klart vart han kommit

Apgar 10-10-9
alex apgar 10-10-9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar